דירות דיסקרטיות בקרית אונו

цена по запросу

מפגש שלא תשכח מהר

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-9583439

אם אתה מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בקרית אונו אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בקרית אונו

ויקי  רית אונו יפה בת 18 בחדרה נמצת בדירה דיסקרטית

הפשטתי אותו לגמרי. ואז נגלה בפני הזין הכי מושלם שראיתי. הזין שלו לא היה ארוך מידי ולא עבה מידי, הוא היה חלק לגמרי.ממש יצירת אומנות. אפילו בעלי היה בשוק והחמיא לו.

אוהד הוריד ממני את השמלה הקצרצרה שלי והתחיל ללקק לי את החזה, הוא ירד לכיוון הבטן הוריד ממני את החוטיני וירד לי. הוא עשה את זה באופן מושלם. הוא פישק את הרגליים שלי ובעדינות החל ללטף לי את הכוס הרטוב שלי..הוא החדיר את אחת האצבעות שלו פנימה והוציא אותה רטובה ליקק אותה בתאווה ונתן לי ללקק אותה… הייתי כל כך חרמנית שגמרתי מזה די מהר.

רציתי שהוא יזיין אותי חזק, אז הוא תפס אותי במותניים והושיב אותי על הזין שלו. התחלתי לעלות ולרדת במהירות. אחרי זה התיישבתי עליו כשאני עם הגב אליו והמשכתי לעלות ולרדת על הזין שלו הוא אחז בחזה שלי חזק תוך כדי.

לפתע הוא התרומם והרים אותי איתו כופף אותי קדימה שאנחנו בתנוחת דוגי והתחיל לזיין אותי חזק. אני הכי אוהבת דוגי בעמידה זו התנוחה הכי מענגת שיכולה להיות. הרגשתי כל סנטימטר מהזין המפוסל שלו וזה היה מדהים.

הרמתי את הראש לי וראיתי את בעלי מסתכל עלינו בהנאה ושהזין שלו עומד כל כך חזק, סימנתי לו שיצטרף אלינו אבל הוא סימן עם היד שלו שאני אמשיך במה שאני עושה.

SKU: 3721 Category:

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “דירות דיסקרטיות בקרית אונו”

Your email address will not be published. Required fields are marked *