עיסוי אירוטי הרצליה מעסה חדשה פרטית

(1 customer review)

цена по запросу

עיסוי אירוטי הרצליה

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
053-7505244

עיסוי אירוטי הרצליה
סופי בת 23 חדשה בארץ
בנות יפות בהרצליה
תיצטרף לקבוצה בטלגרם
תיצטרף לווטסאפ
סרט אירוטי

טוב, הגיע החורף ואתו רוח , שלג וקור , והחלטתי לנוח קצת מהקור של עירי, שיקגו. הוצאתי לחופש את העסק שלי-אני עוסק בשיפוצי בתים- וירדתי עם אגי דרומה , לפלורידה החמה.
עיסוי אירוטי הרצליה
הלכנו לים ביום שהגענו . אגי לבשה בגד-ים מהמם, בשני חלקים, צהוב עם ציורים בירוק ,אם אני זוכר

נכון, אבל מי היה יכול לשים לב לבגד הים?! איזה גוף מהמם! איזו פצצה! השדיים שלה כמעט נשפכו

מחזיית בגד הים שהיה כל-כך מתוח שחשבתי שיקרע, והבטן הרכה שלה כולה העלתה גלים ואדוות כשהיא צחקה , והיא צחקה הרבה. והאגן הרחב ,המזמין שלה…לא יכולתי להסיר ממנה את הידיים. אבל פתאום היא נהייתה לי ביישנית! למרות שהתיישבנו רחק ממתרחצים אחרים, לפחות חמישים מטר, היא לא נתנה לי ללטף ולמזמז אותה, בקושי לנשק אותה.
עיסוי אירוטי הרצליה
“לא נעים… אנשים מסתכלים, בבקשה תפסיק ” וכאלה, ובסוף היא אפילו דחתה אותי ודחפה את הראש שלי מהשפתיים שלה. ניצלתי את זה לנשק ולכרסם לה את השדיים שלה , אבל היא דחפה אותי בחופזה ובסוף רק הנחתי את הראש בחיקה. אבל האנקות החרישיות שלה , ההתנשמות הכבדה העידו בה שהיא חמה, מייחלת לסקס . כך גם הריח הסקס שעלה מהמפשעה שלה. לאט לאט ובעדינות הנחתי ליד שלי ללטף את הירכיים שלה ,לעלות לאט ,לאט ביניהן , וכשאני מנשק את הברכיים שלה לעלות יותר ויותר גבוה. היא נאנקה חרישית והניחה לירכיה להרפות מהנעילה ולאט לאט להתפשק והיד שלי טיפסה לאטה במעלה הירך ,מעלה ,מעלה , עד שלבסוף היא הגיעה אל שערי גן העדן. הירכיים שלה היו עכשיו כבר מפושקות מאוד וכתם רטוב, כהה, התפשט על מפשעת בגד הים שלה, מעיד שהיא כבר היתה לוהטת.

SKU: 2353 Categories: ,

1 review for עיסוי אירוטי הרצליה מעסה חדשה פרטית

  1. זלמן

    ילדה יפה וחכמה מאוד

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *