מעסה חדשה בנתניה

(1 customer review)

цена по запросу

צוות של מקצועניות בנתניה
מחכות לכם

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0552544540

מעסה חדשה בנתניה מחכה לך
בדירה פרטית תעניק לך עיסוי שלא תשכח הרבה הזמן
עם הרבה סבלנות ושמנים חמים

אם אתה מחפש פרטים על עיסוי אירוטי בנתניה בנתניה אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בנתניה

ירינה בחורה יפה בת 19 בנתניה בדירה דיסקרטית

קוראים לי רמי, אני בן 43 ועובד בתור נהג מונית. בתור מישהו שנמצא המון זמן על הכביש, לבד בתוך הרכב, יש המון פעמים בהם אתם מוצאים את עצמכם משועממים ומחפשים איך להעביר את הנסיעות הארוכות.

באותו יום, בדיוק סיימתי יום עבודה ארוך של מעל 12 שעות והייתי בדרך חזרה הביתה. הייתי צריך ליסוע מחיפה לבית שלי הנמצא בירושלים, נסיעה של שעתיים בערך.

החלטתי לעשות משהו לא שגרתי, ידעתי שקיים כזה דבר שיחות סקס אבל אף פעם לא עשיתי את זה לפני. אמרתי שעכשיו זה זמן מצויין, יש לי שעתיים לבד ברכב, שאין לי איך להעביר אותם.

חייגתי, ופתאום ענתה לי מישהי מתוקה במיוחד, היא סיפרה שהיא בת 22, היא רקדנית מקצועית והיא נהנית מאוד משיחות סקס, לטענתה זה מחרמן אותה מאוד.

אני לא יודע למה, אבל לרגע שכחתי שמדובר בשיחת סקס, היה לי כל כך נחמד לדבר איתה שמצאנו את עצמנו מקשקשים בערך שעה על החיים סתם כך, בחיים לא חשבתי שאוכל להנות משיחה טובה כל כך עם בחורה צעירה כל כך. משהו בבגרות שלה ומשהו בקול הסוחף שלה פשוט גרם לי רק לרצות ולהמשיך לדבר איתה בלי שום קשר לעלות השיחה.

אחרי שעה וקצת של דיבורים ושיחת חולין, היא שאלה אותי אם היא יכולה לשתף אותי במשהו אישי, כמובן שעניתי בחיוב.

היא אמרה לי שהיא מאוד חרמנית, וכרגע אין לה איך להוציא את החרמנות שלה מלבד לאונן לבד ושהיא הייתה שמחה מאוד אם אני יהיה שותף.

SKU: 3126 Categories: , , , ,

1 review for מעסה חדשה בנתניה

  1. מקסימום

    יש לי סקס נהדר איתה

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *