דירות דיסקרטיות ברמת השרון

цена по запросу

עיסוי מקצועי לשחרור הגוף

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-9583439

טיפול מקצועי ממעסה שיודעת
את כל סוגי העיסויים והטיפולים
מחכה לפגוש אותך לשחרור כל שרירי הגוף

מחפש פרטים על עיסוי אירוטי ברמת השרון אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות ברמת השרון

לוריאן  ברמת השרון יפה בת 24 בחדרה בדירה דיסקרטית

תיצטרף לקבוצה בטלגרם

תיצטרף לווטסאפ

אני שמה לב למבט של עידן ושוב מרגישה את הרטיבות. מה קורה לי? אני לא מצליחה לגרום לזה להפסיק. שום דבר לא משביע אותי. אני נותנת חיבוק ונשיקה קטנה לעידן “התגעגעת אלינו? איך בלי הלימודים?” “רגוע, מתרגלים מהר מאוד.. דפקת הופעה!” “אהבת??” “כן, מאוד”

אנחנו עומדים בתור לכניסה למועדון ואני שומעת את עידן לוחש לתומר “בחיים לא חשבתי שהיא כזאת פצצה” ותומר עונה לו “אתה לא מבין עד כמה” אני מתה לתפוס את תומר ולהשתיק אותו. זאת הייתה טעות חד פעמית וזה לא יקרה שוב. אבל משהו בתוכי נדלק מחדש. את התחתונים נראה לי כבר אפשר לזרוק לזבל מרוב שהם רטובים. אני נדלקתי מחדש..

נכנסים למועדון ואחרי שלוש שוטים של עראק אני כבר מתה להיכנס לרקוד. אני תופסת את עידן ביד אחת ואת תומר ביד השניה ומושכת אותם לרחבת ריקודים. אנחנו מתחילים להשתגע. רוקדים כאילו אין מחר. אני מרגישה את המבטים של תומר ועידן וזה גומר אותי. השדיים שלי כמעט בורחים החוצה מהחצאית. אני ותומר מתחילים לרקוד צמוד יותר ויתר עד שאני כבר יכולה להרגיש איך הזיין שלו מתעורר וצמוד אלי מאחורה. אני מוסיפה עוד שמן למדורה ומנענעת את הישבן שלי על תומר.

כנראה מרוב חרמונות או אלכוהול לא שמתי לב אבל גם עידן נכנס לעניינים ונצמד אלי לאט לאט מקדימה. ככה אנחנו רוקדים צמוד ואז אני מרגישה נשיקה בצוואר שלי. אני מבינה שתומר מעלה הילוך. אני יודעת שלא משנה כבר מה יש לי בראש אני לא מסוגלת לעצור את זה..

SKU: 3780 Categories: , ,
  • *המודעות באתר לא מרמזות ו/או מספקות ו/או מפרסמות שירותי מין.

  • Reviews

    There are no reviews yet.

    Be the first to review “דירות דיסקרטיות ברמת השרון”

    Your email address will not be published. Required fields are marked *