אליסה האלפה של תל אביב

цена по запросу

אליסה לעיסוי מפנק בתל אביב

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0523968077

כאשר בא לך להירגע מיום עמוס
חייג לאליסה ותגיע לקבלת עיסוי נעים
בדירתה הפרטית לאור נרות ואוירה מדהימה

אם אתה מחפש פרטים על בדירות דיסקרטיות בתל אביב אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בתל אביב

אליסה בחורה יפה בת 25 בתל אביב נמצת בדירה דיסקרטי

 

תיצטרף לווטסאפ

רונה שיזפה את הישבן האהוב שלה כאשר את החלק העליון של הבגד ים היא בכלל לא לובשת, כך עבר לו אחה”צ ראשון שהוביל לסקס סוער אל תוך הלילה.

ביום השני התחלנו באותו נוהל, כאשר מהחדר הצמוד הצטרפו למרפסת זוג אמריקאים מניו-יורק רון ופגי. רון ופגי היו בשנות הארבעים לחייהם בעלי יכולת כלכלית כפי שרון סיפר שבאו לחיות את החיים.

פגי שנראה שהתכוננה לאירוע נדחסה לביקיני ותכננה לתפוס צבע עם הרבה אלכוהול. רון ישב עם בקבוק ויסקי משובח ולא יכל להסיר את העיניים מרונה, ואני מבין אותו. רונה שהייתה טופלס ובעברית סיננה, “שיצאו לו העיניים מהחורים”, לא אהבה את המבטים הבלתי נגמרים של רון.

בשלב זה הסתובבה אלי קרצה לי ופנתה לפגי, היא הציעה לה להיכנס יחד למים ולנהל שיחת בנות לא ליד הבנים. פגי הסכימה וקמה על מנת להיכנס למים, רונה הורידה את בגד הים עמדה עירומה וחלקה כולה וקפצה למים, רון כמעט קיבל התקף לב באותו הרגע, היא פנתה לפגי ואמרה לי “בלי בגד ים”, פגי הנבוכה פשטה את בגד הים ונכנסה אף היא למים.

העיניים של רון יצאו מהחורים שלהם, פגי ורונה דיברו וציחקקו כאשר רונה מחמיאה לגוף של פגי, ונוגעת בה בנגיעות קלות, כאשר היא נוגעת לה בשיער הערווה ומעבירה את ידה על הכוס שלה,פגי הייתה די בהלם, והפסיקה לדבר כאשר רונה לקחה את ידה והעבירה אותו על הכוס החלק שלה, תוך שהיא אומרת לה כך זה הרבה יותר נעים.

SKU: 3436 Categories: , , , , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “אליסה האלפה של תל אביב”

Your email address will not be published. Required fields are marked *