מיקה השווה של הצפון

цена по запросу

הכי יפה שתפגוש

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-2814038

מחפש פרטים על עיסוי אירוטי בעכו אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בעכו

ילנה בחורה יפה בת בדירה דיסקרטית

באותם הימים, אף פעם לא נגעתי בילדה שלי חס וחלילה, מעולם לא עשיתי שום דבר שלא היית מצפה שאף אב יעשה, אבל בכל זאת, אהבתי לרחרח את התחתונים שלה. זה היה הדבר הכי רחוק שעשיתי אז. מעולם לא ראיתי אותה עירומה שהיא כבר הייתה בת שבע. דמיינתי אותה מאוננת הרבה פעמים, כמובן. כשהייתה בת שלוש עשרה, רק כמה שבועות לפני מה שקרה לי במחנה. ביקרתי אצל אשתי ומצאתי זוג התחתונים של ורד. היו על התחתונים שערות כהות קטנות שנדבקו לבד והריח של ורד התבגר והפך לעשיר בהרבה, מלא יותר בפרומונים. פס ההפרשה הדקיק במפשעה שלח אותי אל החלק העליון וגמרתי חזק על אחת החזיות שלה.

גרתי לא רחוק מיער עמינדב וביליתי הרבה סופי שבוע באתרי מחנאות שונים בהרי ירושלים. האזור הזה הוא מקסים, יערות שופעים, נופים מדהימים, נחלים מבודדים. הרגשה מאוד מעוררת נעימה ושקטה, ואני מרבה לשוטט ביער ומאונן לי לפעמים באיזה מקום שקט ומבודד ביער במקומות שאין שם אנשים.

הכל התחיל כשהחנתי את רכבי במקום מסודר לחניה. היו שם ארבעה מקומות לשים שם לאוהלים ושני מקומות לקראוונים קטנים. היה גם נחל בקרבת מקום כדי לצנן את הגוף.

כשהגעתי הייתי היחיד שם, וזה ממש מצא חן בעיניי. תפסתי לי מקום טוב והתחלתי להכין ארוחת צהריים קלה. עד מהרה צליתי תפוח אדמה ותיבלתי סטייק במרינדה מוכן להעלות על האש.

אהבתי את המקום. האזור היה מוקף על ידי עצי אורן ועצים רבים אחרים שלא יכולתי לזהות אותם. זה היה מקום מבודד מושלם עבור כל מי שרצה להתרחק מהרעש הזיהום וההמולה של העיר הסואנת.

פתאום שמעתי ממרחק רכב מתקרב לאזור שלי. השקט של ההרים הוא

SKU: 3463 Category:

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “מיקה השווה של הצפון”

Your email address will not be published. Required fields are marked *