לינה חדשה באזור

(1 customer review)

цена по запросу

לינה לטיפולים מיוחדים

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-9686527

לינה בחורה סקסית אירופאית שיודעת
את כל סוגיי העיסויים
תשמח לטפל גם בך

אם אתה מחפש פרטים על נערות ליוויבת ים אתה במקום הנכון

עיסוי אירוטי בבת ים

לינה   בחורה יפה  בת   24 

גם הצטרף לקבוצה טלגרם נערות ליווי

תיצטרף לווטסאפ

לכבוד יום ההולדת שלו החלטתי לגוון ולפנק אותו במשהו לא שיגרתי. מעבר לתלבושת האחות הסקסית שהזמנתי מראש ולקחתי איתי, הבאתי איתי קצפת. רציתי להוסיף קצת טעם מתוק לסקס שלנו.

לקחנו את המפתחות מבעל הצימר, גרמנו לו להתחפף משם כמה שיותר מהר והסתערנו על המיטה. למה לבזבז זמן?

הזדיינו כמו שני שפנים שלא ראו אחד את השני נצח. אני חושבת שבערב הזה החלפנו איזה 30 תנוחות אפשריות, לקחנו על עצמנו פרויקט קטן. ישבנו מול האפליקציה של הקאמה סוטרה ועברנו על כל התנוחות שלא עשינו עד עכשיו ביחד…אחר כך הוא התחיל לרדת לי.

אחרי שהוא סיים לרדת לי ואחרי שגמרתי את אחת הגמירות הטובות והחזקות ביותר שחוויתי בחיי, הוצאתי את הספריי, השפרצתי קצת על אזור הבטן שלו וליקקתי. האמת? התחרמנתי מאוד.

לאחר מכן, לתדהמתו הרבה התזתי קצת ספריי על הזין הלוהט שלו, בלי לחשוב פעמיים, דחפתי את כולו לפה שלי ומצצתי. וואוווו, אין מילים לתאר. איך לא עשיתי את זה עד היום?

אני חושבת שמה שעשה לי את זה יותר מהכל הוא לראות אותו נהנה, גונח, מתפתל…וואו זה היה מדהים. כולם צדקו, זה היה מחרמן וטעים במיוחד. הוא הסתכל עלי במבט של הערצה, הוא ידע שהעניין הזה הוא סוג של קו אדום בשבילי, הוא נתן לי נשיקה ענקית ואמר לי שזאת מתנת יום ההולדת הכי טובה שיכולתי להביא לו.

אחרי זה הוא תפס אותי לתנוחת 69 מטריפה והתחיל לרדת לי במקביל, נתתי את כל כולי בירידה מטריפה כמו בסרט פורנו מקצועי וגמרנו ביחד בפעם הראשונה בכל הקשר שלנו.

SKU: 2776 Categories: ,

1 review for לינה חדשה באזור

  1. ג’ון

    ניסיתי את זה לאחרונה וממליץ עליו לכולם!

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *